Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Wouter Rijke - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Wouter Rijke - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

01 September 2014 | Nederland, Apeldoorn

Nog drie weken en dan zit ik in een Boeing 777 om in 30 uur van Amsterdam naar Auckland, Nieuw Zeeland te komen. Steeds meer leuke vooruitzichten; nog maar een paar keer werken en voor de rest voornamelijk vervelen totdat ik weg mag.
De ingrediënten zijn er: de backpack staat klaar (zie profielfoto), alles is geboekt en mijn moeder wordt gek van ongerustheid.

Op deze blog houd ik bij waar ik ben (.nu) en wat ik doe (.nu). Op 22 september begint het avontuur!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Nieuw Zeeland

In 10 weken reis ik door heel Nieuw Zeeland met mijn rugzak!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

The Final Countdown

19 November 2014

Heading Back Up

08 November 2014

Queenstown

27 Oktober 2014

Half Way

17 Oktober 2014

A Whole New World
Wouter

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 4990

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 04 December 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: